1906-1947
1948-1957
1958-1967
1968-1977
1978-1987
1988-1997
1998-2001
2002-2005
2006-2008

Honda 1958-1967

C 100 Super Cubi esitlus aastal 1958 oli tõeliseks verstapostiks.
Motorollerit meenutav mopeed toodi avalikkuse ette lööklausega "You meet the nicest people on a Honda". Laiale üldsusele meeldinud lause on käinud Hondaga kaasas aastaid ja püsinud nii elujõulisena, et see võeti uuesti kasutusele Honda 50. aastapäeva pidustustel aastal 1998.

Super Cub avas Hondale uksed paljudes maades mitmel pool maailmas, eriti Euroopas. 1960. aastate alguses müüdi üle poole miljoni Super Cubi aastas. Rekordarvuni 900 000 jõuti aastal 1963. Tootmise kõrghetkel lahkus konveierilt uus Super Cub iga 12 sekundi järel!

Aastal 1959 osales Honda kuulsatel Tourist Trophy võistlustel legendaarsel Isle of Man saarel. Honda mootorratas jäi 125 cm3 klassis kuuendaks.

Mais 1961 asutati Hamburgis European Honda Motor Trading Co. Ettevõte nimetati hiljem ümber Honda Deutschland GmbH-ks ja asub praegu Offenbachis.

Mike Hailwood võitis aastal 1961 lsle of Mani saarel Hondaga nii 125 kui 250 TT. Ta sai 250 cm3 klassis ka maailmameistriks. Austraallasest Tom Phillisest sai maailmameister 125 cm3 klassis. Hondast sai nüüd kõva tegija mootorrataste maailmas. Müüginumbrid tõusid pilvedesse. 100 000 mootorratast kuus tähendas uut rekordit mootorrattatööstuses.

Aastal 1962 lasi Honda Belgias käiku tehase mopeedide valmistamiseks ja müügiks. Honda oli maailmameistrivõistlustel valitsevaks väikese silindrimahuga klassides. Jim Redman sai maailmameistriks nii 350 kui 250 cm3 masinaklassis. Luigi Taveri sai esikoha 125 cm3 klassis.

Esimene auto valmis aastal 1963. See oli 360 cm3 mootoriga varustatud väikekaubik. Kaks kuud hiljem toimus eriti väikese kahekohalise sportauto S500 esitlus, mille tippkiiruseks oli koguni 145 km/h.

Aastal 1964 üllatas Honda maailma, esitledes oma F1 võistlusautot. See oli uskumatult täiuslikuks arendatud auto, vahest ehk liiga raske, et olla võistlusvõimeline.

- Rakendasime F1 mootori konstrueerimisel võistlusmootorrattatehnikat, meenutab Nobuhiko Kawamoto, kes vastutas tol ajal F1 mudelite eest ja on praegu Honda kontserni tippjuht.

- Kasutasime 1,5-liitrist V12 mootorit; tegelikult ühendasime omavahel kaksteist 125 cm3 TT mootorit ja paigutasime need V-kujuliselt! Asetasime mootori risti raamiga, mis oli ka täiesti uus põhimõte.

Napilt kaks aastat hiljem võitis Richie Ginther Honda V12-ga Mehhiko Grand Prix võistluse.

Jaanuaris 1966 toimus uute S 800 M, S 800 Coupé ja S 800 Spider esitlus. Honda oli võitmatu mootorrataste MM võistlustel. Üks ja sama tootja võitis esimest korda meistritiitli 50, 125, 250, 350 ja 500 cm3 klassis. Autode Vormel 2 võistlustel tuli Honda 11 korda järjest esikohale!