PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

MEELIÜLENDAV LAUGLEMINE


Valmis seiklusteks sinaval avamerel? Honda päramootor BF 115 on valmis Teid sinna viima!

VÕIMAS NING SUJUV. BF 115 mudeli kiirus ja kiirendus on võrreldavad 2-taktilise mootori omadega. See mootor tagab tõeliselt sujuva juhitavuse tänu programmeeritud sissepritsele (PGM-FI), kahe tasakaalustusvõlli süsteemile ning mootori alaossa viidud hoorattale, muutes vibratsiooni pea olematuks.

IGA PIISK ON OLULINE. Honda PGM-FI süsteem optimeerib õhu-kütuse suhte ning sissepritse ajastuse, mille tulemusel põletab mootor sõites umbes 30% vähem kütust kui tavalised 2-taktilised mootorid. Ning kui sõidate madalatel pööretel, on kokkuhoid peaaegu 90%!

TÕELINE USALDUSVÄÄRSUS. Selle mudeli konstruktsioon põhineb Honda Accordi töökindlal 2,3-liitrisel mootoril, sisaldades mitut selle läbiproovitud ja katsetatud komponenti. Elektrooniline juhtplokk jälgib kõiki mootori parameetreid, sealhulgas selle ülekuumenemist, mootoripöördeid ja õli temperatuuri, tagades seeläbi tõrgeteta sõidu ning optimaalse jõudluse.

O Digitaalne süüde, mis tagab optimaalse toite
O Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
O Otseläbivooluga poolkerakujuline põlemiskamber
O Sisselaskemüra summutus
O 40-amprine laadimisvõimsus – piisav pardasüsteemide toiteks
O Elektrooniliselt jälgitav mootor
O Elektriline trimm ja kallutamine
O Õlisurve märgutuli
O Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
O Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
O Hermeetiliselt suletud starter
O SOHC 4 klapiga plokikaas

Töölaua versioon