Neljataktilise päramootori keskkonnasõbralikkus üksi ei ole piisav – see peab muutma vee peal liikumise naudinguks.
BF60 väljatöötamisel seadis Honda eesmärgiks reipa mineku ja tagasihoidliku kütusekulu igas olukorras. Täiesti uuel, kergel ja kompaktsel kolmesilindrilisel mootoril on suurepärase hüdrodünaamikaga töökindel käigukast ning oma klassi parim võimsuse ja kütusekulu suhe. Lisaks on olemas suurema ülekandearvuga käigukast, mis võimaldab kasutada päramootorit ka raskemate aluste puhul. Uue kujundusega mitmefunktsiooniline juhtkang ja lai pöördenurk muudavad päramootori veelgi praktilisemaks ja lihtsamalt kasutatavaks. Neljataktiline BF60 sobib ideaalselt nii vabaaja veetmiseks kui ka tööks, olles nii keskkonna- kui kasutajasõbralik.
SUUREPÄRANE JÕUDLUS – parim oma klassis.
Honda unikaalse PGM-FI elektroonilise sissepritse ja BLAST- funktsiooni abil võimendatud pöördemoment madalatel pööretel tagavad sujuva ja jõulise liikumise igal kiirusel. Kerge kaal ja veetakistust vähendav, optimaalse kujuga reduktor annavad oma klassi parima kiirenduse ning kõrgeima tippkiiruse
BLAST – suurendatud pöördemoment madalatel pööretel
Mootori juhtseadmes (ECU) sisalduv BLAST-tehnoloogia võimendab pöördemomenti kiirendusel, optimeerides kütuse jaa õhu segu ning süütehetke järsul kiiruse suurendamisel.
PGM-FI (elektroonilise sissepritsesüsteem)
ECU tagatud ülitäpne sissepritse võimaldab parimat põlemisprotsessi juhtimist, vähendades kütusekulu ja lihtsustades käivitamist.
ERITI VÄIKE KÜTUSEKULU
PGM-FI ja „ECOmo“ (lahjasegumootori tehnoloogia püsikiirustel) koos vähendatud veetakistusega muudab kütusekulu oma klassi väikseimaks. Kütusekulu optimeeritakse ühtlastel pööretel töötades.
KERGEKAALULINE JA KOMPAKTNE
Uusima disainiga kergekaaluline ja kompaktne 4-taktiline kolmesilindriline 998 cm3 mootor on välja töötatud spetsiaalselt BF60 jõuallikaks. Mootori kaalu vähendamisega on põhjalikult vaeva nähtud, näiteks pihustid on tehtud kompaktsemateks, hammasrihm on tehtud eriti vastupidavast materjalist ning väntvõlli pikkust on lühendatud. Oma klassi kompaktseima ruumikasutuse ja kergeima lahenduse tagavad alumiiniumist kinnitusraam, plastikust õlivõtusõel ja alumise kinnituskoha kate.
VAIKNE JA VÄHENE VIBRATSIOON
Suur tühikäiguresonaatorkamber ja plastikust sisselasketorustik vähendavad müra märgatavalt. Lisaks, lai kinnitusraam ja progresseeruv kummist mootoripadi vähendavad vibratsiooni. Kõik see on tehtud parima paadisõiduelamuse tagamiseks.
NMEA 2000* sertifitseeritud
BF60 vastab NMEA2000 standardile. See võimaldab paadi kasutajatel ühendada mootor mitmesuguse mereelektroonikaseadmetega.
*NMEA (National Marine Electronic Association): Sellele rahvusvaheliselt tunnustatud standardile pani aluse NMEA ja see ühendab mereelektroonika andmesideprotokolle.