PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Honda 1906-1947

Honda ajalugu on ühtlasi jutustus mehest, kes sai varakult aru, kui tähtis on vastutus ja tööjaotus. Tema innustus ja palav huvi mootorite ja eriti võistluste vastu kahe-, kolme- või neljarattaliste sõidukite vahel sütitas teisigi.

Soichiro Honda sündis 1906. aastal Komyos, Hamamatsus, kus tema isa töötas sepana. Juba lapsena sai ta tihti olla isale abiks rataste parandamisel. 15-aastasena lahkus ta kodunt, et proovida õnne Tokios autoremonditöökoja õpipoisina.

Seal kasvas tema kiindumus mootoritesse ja mootorisporti veelgi ning ta ehitas oma esimese, Curtis-Wright V8 lennukimootoriga varustatud võidusõiduauto. Naasnud Hamamatsusse jätkas ta oma võidusõiduautode ehitamist ja mootorite trimmimist. Muuhulgas forsseeris ta ka Fordi mootori, paigaldades sellele kompressori. Kuulduste järgi kinnitas ta ühele raamile mootori kaldu, sest enamikel võistlustel, milles ta osales, pöördus rada vasakule!

1936. aastal sai Soichiro Honda vigastada All-Japan Speed Rally-l toimunud kokkupõrkes. Kokkupõrkes boksist väljuva autoga sai ta mitmeid luumurde ja näkku lõikehaava.

Aasta pärast seda sündmust asutas ta Tokai Seiki Heavy Industry Co., kus ta pärast mõningaid ebaõnnestumisi hakkas valmistama kolvirõngaid. Alanud sõja tõttu sai Honda üha enam tööd. Ta valmistas kolvirõngaid Toyotale ja sai suuri tellimusi ka laevastikult ning lennukitööstuselt. Sõja lõpul sai Hamamatsu tehas purustusi pommirünnakutest. Pärast Jaapani kapituleerumist müüs Honda oma ettevõtte Toyotale 450 000 jeeni eest, mis oli tol ajal suur varandus.

Aastal 1946 asutas ta Hamamatsus Honda Tehnilise Uurimise Instituudi, mis paiknes tavalises puumajas! Ettevõtte suurejooneline nimi annab tunnistust sellest, et Soichiro Honda oli täiesti veendunud, et ühel ilusal päeval "vallutab ta maailma".

Kiyoshi Kawashima tuli ettevõttesse järgmisel aastal, mil alustati kahetaktiliste A-type mootorite tootmist.



Töölaua versioon