PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Honda 1948-1957

Honda Motor Company asutati Hamamatsus aastal 1948 miljonijeenilise kapitaliga. Lootused hakkasid nüüd tegelikkuses tõeks saama.

Soichiro Hondat ei peatanud enam miski. Aastal 1949 alustati Dreami, 98 cm3 kahetaktilise mootoriga (D-type) kerge liiklusvahendi tootmist. Hondasse tuli tööle mees nimega Takeo Fujisawa. Fujisawa oli ökonomist ja juhtis ettevõtte äritegevust. Hondat raha ei huvitanud. Ta oli kunstnik, tehnikaspetsialist ja leiutaja!

Ettevõtte edu põhines suuresti just Honda ja Fujisawa ühisel tegevusel. Soichiro Honda genereeris pidevalt uusi ideesid, Takeo Fujisawa hooleks jäi nende realiseerimine ja müük. Fujisawa tööks tegevdirektori asetäitjana oli riskikapitali hankimine, eksporttarnete korraldamine ja vastutus üha suureneva töötajaskonna eest.

Nii Honda kui Fujisawa olid pärit lihtsatest oludest ja hoidsid alati kokku kuni aastani 1973, mil mõlemad tõmbusid kõrvale, jättes vastutuse ettevõtte eest noorematele. Miljonijeeniline kapital oli 24 aastaga kasvanud peaaegu 20 miljardi jeenini.

Aastal 1950 asutati Tokiosse tütarettevõte. Aasta hiljem sai valmis esimene neljataktiline mootor, 146 cm3 Dream E-type, millega võis saavutada tippkiiruseks 72 km/h. Neid valmistati 146 tükki päevas.

Honda sõitis esimest korda Ameerikasse novembris 1952. Ta tutvus mehaanikatöökodadega ja ostis tööpinke.

Aastal 1955 on Honda suurim mootorrataste tootja Jaapanis. Samal aastal sai valmis Dream, mis oli varustatud 250 või 350 cm3 mootoriga.

Töölaua versioon