Tuletame meelde tehnoloogilised lahendused ja omadused, mis teevad Hondast päramootorite pioneeri ka aastal 2015:
PGM-FI – PROGRAMMEERITUD SISSEPRITSE
Programmeeritud sissepritset tagab lihtsa käivitamise, silmapilkse reageerimise gaasihoovale ja ülimadala kütusekulu.
VTEC™ – ELEKTROONILINE KLAPPIDE AJASTUSE JA TÕUSU JUHTIMINE. VTEC™ juhib sisselaskeklappide tõusu ja ajastust, et pakkuda optimaalseimat jõudlust nii madalatel kui kõrgetel pööretel. VTEC™ pakub väikesel kiirusel sujuvat ja stabiilset tühikäiku, samas kui klapi tõus suurematel kiirustel tagab parema pöördemomendi täisvõimsusel.
BLAST™ – SUUREM PÖÖRDEMOMENT MADALAMAL KIIRUSEL
Honda BLAST™ tehnoloogia (õhu/kütuse suhe ja süüteajastus) pakub madalamal kiirusel äkiliselt kiirendades suuremat pöördemomenti. Madalatel pööretel saavutatud suurem võimsus aitab paadil kiiremini glisseerima hakata.
TÕHUSTATUD ÕHU SISSELASKESÜSTEEM
See ainulaadne otsepuhumisega õhu sisselaskesüsteem tõmbab põlemiskambrisse jahedamat ja tihedamat välisõhku kui tavalised kapotialused induktsioonsüsteemid, tagades suurema mootori võimsuse ja jõudluse.
ECOMO – OPTIMAALSE KÜTUSEKULUGA MOOTOR
Andurid mõõdavad täpselt õhu ja kütuse segu, et tagada sõidu ajal võimalikult optimaalne kütusekulu.
HONDA IST – INTELLIGENTSE KÄIGUVAHETUSEGA GAASIHOOB
Honda digitaalselt juhitav iST (Intelligent Shift Throttle) mootori juhtimissüsteem võimaldab sujuvat gaasihoova kasutamist ja käiguvahetust kõikvõimalikes töötingimustes.
NMEA2000® STANDARD
Kõik Honda BF40–BF250 päramootorid vastavad NMEA2000® standardile, mis lihtsustab nende ühendamist CANbus-võrgu tehnoloogia abil muu NMEA2000® elektroonikaga, nagu kalalokaatorid ja plotterid.
MULTIFUNKTSIONAALSED NÄIDIKUD
Honda uued NMEA2000® multifunktsionaalsed näidikud võimaldavad pardaelektroonika lihtsamat ühendamist ja edastavad kasutajatele mitmesugust teavet.
TÜHIKÄIGU KONTROLL
Tühikäigu kontroll võimaldab paadikasutajatel täpsemalt kontrollida madalaid pöördeid, mistõttu sobib see ideaalselt kalastamiseks või manööverdamiseks madalal kiirusel.
HONDA EKSKLUSIIVNE KORROSIOONIKAITSE Iga Honda mootor läbib neljafaasilise viimistlusprotsessi, et kaitsta seda karmide tingimuste eest. Esmalt kantakse alumiiniumsulamile kahekordselt anodeeritud kate, pärast seda epoksüvaigust krunt aluskihiks, seejärel sinakashõbedane akrüülvärv ja lõpetuseks läbipaistev akrüülvärvist pealiskiht.
MOOTORI KAITSE JA TURVALISUS
Honda päramootorite hoiatussüsteem jälgib olulisemaid mootori tööparameetreid, nagu ülekuumenemine, madal õlirõhk, sissepritse ja laadimisfunktsioon, mis annavad paadikasutajale märku ebanormaalsetest töötingimustest.