PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

MUGAVUS JA JÕUDLUS PAADISÕIDUL


Oma BF 225, BF 200 ja BF 175 mootoritega vallandab Honda kolm vägevat jõudu, igaühel V6 tehnoloogia, 24 klappi ning programmeeritud sissepritse. Avastage mugava meresõidu uus tase!

TÄHELEPANUVÄÄRNE VÕIMSUS. Igal mootoril on piisavalt võimsust ning BF 225 mudel on varustatud Honda VTEC-i gaasijaotussüsteemiga. See tagab sujuva töö mis tahes pööretel, hea kiirenduse madalatel ning tuntava võimsuse kõrgetel pööretel.

ÖKONOOMSUS. Mudel BF 225 võtab kuni 50% vähem kütust kui tavalised 2-taktilised mootorid, seda tänu Honda ainulaadsele programmeeritud sissepritsesüsteemile (PGM-FI), mis optimeerib kütusesegu. Seega saate igast kütusetilgast kätte maksimumi.

MEELDIV SÕIT. Need mootorid on kaks korda vaiksemad kui tavalised 2-taktilised mootorid. Kuna varieeruv õhu sisselaskesüsteem reguleerib põlemiskambris liikuva õhu kogust ja kiirust, on Teie paadisõit sujuv ning nauditav.

 

O VTEC-i elektrooniline klappide ajastuse ja tõusu juhtimine, mis tagab suure jõudluse igal kiirusel
O Varieeruv õhu sisselaskesüsteem - suurem pöördemoment madalatel pööretel
O Lahjasegumootori rezhiimi juhtimine hapnikuanduri tagasiside abil - optimaalne kütusekulu (ECOmo)
O Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
O Vibratsiooni summutav mootori alaossa viidud hooratas
O Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
O 60-amprine laadimisvõimsus - piisav pardasüsteemide toiteks
O Sisseehitatud kütuse/vee separaator
O Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
O 60° ehitusega V6 mootor, mis võimaldab kahe mootori kinnitust minimaalsel ahtripeegli alal
O Sõukruvide vastassuunas pöörlemise võimalus, mis kõrvaldab kahe mootori tüüri efekti

Töölaua versioon