O VTEC-i elektrooniline klappide ajastuse ja tõusu juhtimine, mis tagab suure jõudluse igal kiirusel
O Varieeruv õhu sisselaskesüsteem - suurem pöördemoment madalatel pööretel
O Lahjasegumootori rezhiimi juhtimine hapnikuanduri tagasiside abil - optimaalne kütusekulu (ECOmo)
O Mitmepunktiline programmeeritud elektrooniline sissepritse (PGM-FI)
O Vibratsiooni summutav mootori alaossa viidud hooratas
O Väline magevee loputusava kaitseks korrosiooni eest
O 60-amprine laadimisvõimsus - piisav pardasüsteemide toiteks
O Sisseehitatud kütuse/vee separaator
O Elektrooniliselt jälgitav õli/kütte/liiga kõrgete pöörete hoiatussüsteem töökindluse tõstmiseks
O 60° ehitusega V6 mootor, mis võimaldab kahe mootori kinnitust minimaalsel ahtripeegli alal
O Sõukruvide vastassuunas pöörlemise võimalus, mis kõrvaldab kahe mootori tüüri efekti